Ahoj doubleB-doubleC-áci!! Akce BBCC

BBCC

se koná ve dnech : 7.–9. 8. 1998

Ahoj lidi,
čtrnáct dní je pryč a zase nás čeká víkend s BBCC. Tentokrát je naplánovaná akce s názvem Vlk, která se bude konat ve Vlkově u Veselí nad Lužnicí a v Jindřichově Hradci.

Co nás čeká:
zřejmě již nikoho nepřekvapí, že se budeme dva dny prohánět na kolech - tentokrát po hrázích jihočeských rybníků, takže milovníci vodních ploch a koupání si určitě tento víkend přijdou na své, protože možností svlažit se bude nespočet (Vrstevnice se na nás samozřejmě ve většině případů bude koukat ze břehu).

Trasy, program
Trasy budou nenáročné hlavně proto, že povedou většinou po rovině - převýšení bude nepatrné.
No a večer samozřejmě stereotypní oheň, kytara, volná konverzace a konzumace všeho možného. Zkrátka nuda jako vždy.

Spát budeme jednu noc ve Vlkově u Veselí nad Lužnicí - v chatě nebo ve stanu (záleží na každém z vás, zda podlehnete romantice nebo holdujete raději stereotypnímu pohodlí v posteli). V každém případě si ale přibalte spacák a vše potřebné.
Druhou noc budeme spát v bytě v Jindřichově Hradci - tam je nutno s sebou mít spacák a případně i karimatku.

Jíst budeme samozřejmě také:

Takže co nesmíte zapomenout vzít s sebou:

A ještě pár slov o srazu:
sraz bude v 19,30 na náměstí ve Veselí nad Lužnicí před radnicí. Nelekejte se, není to zase až tak daleko.

Cesta:
Pojedete z Prahy směrem na Tábor, odtud dále na Sezimovo Ústí, Soběslav a jste ve Veselí nad Lužnicí. Na začátku Veselí je křižovatka, kde odbočíte doleva z hlavní silnice (hlavní vede na obchvat kolem Veselí). Bude tam značený směr na centrum Veselí a na Třeboň. Budete projíždět městem po hlavním tahu do centra, minete po levé straně "modrou" benzínovou pumpu, poté přejedete těsně za sebou dva mosty - nejprve přes Nežárku, pak přes Lužnici. (Mosty jsou těsně nad soutokem, proto jsou tak blízko u sebe.) Hned potom přijedete na křižovatku (,kde už jste vlastně na náměstí), na které však nepojedete doleva po hlavní, ale rovně - až lehce vpravo, abyste mohli zaparkovat na náměstí. Vpravo uvidíte historickou radnici, před kterou máme sraz.
Potom pojedeme už jen cca 5 km do Vlkova na chatu.

To je zatím vše a ve Veselí AHOJ ! Účast i neúčast mi, prosím, sdělte na uvedený telefon nebo mejl.

Vrstevnice & Honza

odkaz na hlavní stránku www.BBCC.cz